ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Τι να τρώω για να αποκτήσω επίπεδη κοιλιά

Για μια επίπεδη κοιλιά υπάρχουν τροφές που πρέπει και κάποιες άλλες που δεν πρέπει να τρώμε. Σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε περίπου τι είναι καλό να αποφεύγουμε, ανεξάρτητα εάν το κάνουμε ή όχι. 

Ας δούμε όμως 11 τέτοιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην τόνωση του μεταβολισμού μας, στην αίσθηση του κορεσμού μας και στη μείωση του πρηξίματος. 

Αγγούρι

Το δροσιστικό αυτό λαχανικό αποτελείτε κατά 96% από νερό. Χάρη στο φλαβονοειδές αντιοξειδωτικό quercetin και την υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά κατά του πρηξίματος. Ξεχωρίζει επίσης γιατί μπορεί να φαγωθεί με πολλούς τρόπους. Κομμένο σε σαλάτα, μαζί με γιαούρτι (τύπου τζατζίκι, αλλά χωρίς σκόρδο) ή με χούμους. 

 

Φακές

Ανήκουν στην κατηγορία των ιδιαίτερα θρεπτικών τροφών, μαζί ακόμα και με άλλα όσπρια. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και σε φυτικές ίνες, κάτι που βοηθάει στον γρήγορο κορεσμό. Αποτελούν επίσης μία καλή πηγή σίδηρου, στοιχείο που το χρειαζόμαστε για να 'ανεβάσουμε' τον μεταβολισμό μας. 

 

Μπανάνες

Αναζητάτε ένα απογευματινό σνακ; Η μπανάνα είναι η καλύτερη λύση. Εκτός από το κάλιο, διαθέτουν ακόμα και υψηλά επίπεδα αμύλου, το οποίο το στομάχι μας χωνεύει αργά. Ενεργοποιεί επίσης τη λειτουργία καύσης λίπους στο συκώτι μας, κάτι που δίνει ώθηση στον μεταβολισμό μας. 

 

Papaya

Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να αγαπήσετε αυτό το εξωτικό, πολύχρωμο φρούτο. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C, E και φυλλικό οξύ. Περιέχουν ακόμα ένζυμα τα οποία βοηθούν το πεπτικό μας σύστημα στην πέψη δύσκολων τροφών, κάτι που συμβάλει στην μείωση του πρηξίματος. 

Τρώγεται νωπό και φρέσκο, καθώς και μορφή smoothie, σε σαλάτες ή ακόμα στο γκριλ με λίγο ελαιόλαδο. 

 

Ολικής άλεσης δημητριακά

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι μία τεράστια πηγή φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην πέψη, αλλά και στην αίσθηση του κορεσμού. Μάλιστα, σχετική έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά προϊόντα ολικής άλεσης είχαν 49% λιγότερες πιθανότητες να πάρουν βάρος στο εγγύς ή το απώτερο μέλλον. 

 

Αμύγδαλα

Εάν ψάχνετε ένα σνακ guilt-free, πάρτε μία χούφτα αμύγδαλα και φάτε τα ήσυχοι. Οι καρποί αυτοί περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που βοηθούν το σώμα σας να κάψει λίπος, αντιμετωπίζοντας παράλληλα την αίσθηση της πείνας. 

 

Τσάι μέντας ή χαμομηλιού

Νιώθετε φουσκωμένος μετά από ένα πλήρες γεύμα; Βοηθήστε το στομάχι σας να συνέλθει με ένα ζεστό ρόφημα μέντας ή χαμομηλιού. Και τα δύο αυτά βοηθούν το πεπτικό σύστημα να χαλαρώσει, διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία της πέψης.

 

Γιαούρτι

Είναι μία εξαιρετική επιλογή για να πετύχετε το σκοπό σας. Διαθέτει ωφέλιμα προβιοτικά που βοηθούν στην ισορροπία της μικροχλωρίδας και εμποδίζει το πρήξιμο. Το γιαούρτι επίσης μειώνει την αίσθηση της πείνας χάρη στα 17 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα (ή για να γίνει καλύτερα αντιληπτό, τρεις φορές περισσότερη από ότι περιλαμβάνει ένα αυγό!).

 

Τζίντζερ

Είναι ιδανικό σε μορφή ροφήματος για να χαλαρώσετε το στομάχι σας, αλλά θεωρείται και ένα τέλειο μέσο για τη μείωση του πρηξίματος στην κοιλιά σας. Η κατανάλωσή του μάλιστα μετά από το γεύμα βοηθά στην αίσθηση του κορεσμού.

 

Αβοκάντο

Έχουμε ξαναμιλήσει για το αβοκάντο. Έχει πολλά θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού μας. Στην προκειμένη περίπτωση όμως μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην υγεία του εντέρου και κατ' επέκταση στην πέψη. 

Επίσης βοηθά το σώμα να αυξήσει την απορρόφηση άλλων θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικών. 

 

Μαύρη σοκολάτα

Δεν είναι όλες οι σοκολάτες απαγορευτικές. Μία καλής ποιότητας σοκολάτα, με πάνω από 65% κακάο, θεωρείται ιδιαίτερα ευεργετική για τον οργανισμό μας. Όπως το αβοκάντο, περιέχει ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που συμβάλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Με μία προσοχή όμως στην ποσότητα...

 

Η παράλληλη εξάσκηση, η επαρκής κατανάλωση νερού μέσα στη μέρα, αλλά και ο περιορισμός του αλκοόλ και της ζάχαρης είναι επίσης καθοριστικοί παράγοντες. Με λίγη προσπάθεια λοιπόν, θα έχετε σύντομα αυτό που ζητάτε!

πηγή: health.com 

 

Γράφει η Dr Angel,

Αγγελική Κοσκερίδου

Holistic Doctor – Counseling Psychotherapist

Doctor of Naturopathic Medicine

MSc Health Psychology

www.AggelikiKoskeridou.com

insta: dr_aggelikikoskeridou_official

 

Pin It

Ακολουθήστε μας

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της περιήγησής σας. Η επιχείρηση συμμορφώνεται με τον GDPR.

Εγγραφείτε & Κερδίστε ένα δώρο έκπληξη!